„Izsvītrots. Sasvītrots. Pasvītrots.”

9. jūlijā plkst. 20.00 kafejnīcā TAKA tiks atklāta jauno mākslinieku Anša Rozentāla un Alvīnes Bautras gleznu izstāde „Izsvītrots. Sasvītrots. Pasvītrots.”

Image
Ansis Rozentāls (1989) par sevi: „Pirmā saskare ar mākslu notika jau agrā bērnībā, Alberta ielas dzīvoklī baudot Jaņa Rozentāla mākslas klātbūtni. Vēlāk pabeidzu „Rožus” kā ilustrators/gleznotājs. Esmu mācījies arī pie tādiem māksliniekiem kā I. Heinrihsons, R. Liepa un G. Gabranovs. Tomēr tam ir vairāk tehniska nozīme, jo iedvesmu gleznām dod dzīve pati – saskaroties un domājot par Lielajiem Jautājumiem, piemēram, vai mīlestība pastāv un cik glāzes vīna liet katram izstādes apmeklētājam? Tehniskās prasmes ļauj radošajām mokām (ar pienu) piedzimt uz papīra.”

Alvīne Bautra (1990) stāsta: „27. maijā man palika divdesmit divi gadi, 27. maijs – tas nozīmē, ka esmu dvīnis. Manas māsiņas ir krāsiņas. Kad man bija četri gadi, tie bija asfalta krītiņi, astoņi – krāsu zīmuļi, divpadsmit – guašas, bet sešpadsmit – viens rasējams un skicējams zīmulis, pelēks kā kardināls. Bet tagad visa ģimene ir kopā un ir liela – krītiņi uz asfalta, guašas kastē, zīmuļi skicēs un zīmējumos, audumi pašas dizainētos apģērbos, eļļas un akvareļi uz audekla. Mākslas akadēmijas kursos apguvu zīmēšanu, gleznošanu un grafiku, pašlaik šīs prasmes papildinu gleznojot pie L. Mīlbreta un zīmējot pie G. Gabranova. Mani interesē skaistais gan mākslā, gan cilvēkos un glezniecība to apvieno. Gleznojot es jūtos vislabāk un vispareizāk. Mājās. Kopā ar māsiņām krāsiņām.”

 

Leave a Reply

